Vergadering afgevaardigden Retail
- patrickwaumans2
- 2 dagen geleden
- 1 minuten om te lezen
Twee keer per jaar komen de afgevaardigden van Retail samen om specifiek in te gaan op de problemen waarmee zij dagelijks worden geconfronteerd.

In eerste instantie was er een gastspreker van bpost, die het belang van de lopende pilootprojecten benadrukte. Enkele van deze projecten werden in detail toegelicht. De aanwezige afgevaardigden stelden zich kritisch én opbouwend op, wat zorgde voor een waardevolle wisselwerking van ideeën en bezorgdheden.
Daarnaast werd de IT-problematiek grondig besproken. De nadruk lag op het belang van het consequent melden van IT-problemen. Alleen door voldoende meldingen kan het bedrijf de juiste en noodzakelijke oplossingen aanbieden. Wanneer slechts één kantoor een probleem doorgeeft, gaat men er te snel van uit dat het om een lokaal incident gaat, terwijl er mogelijk een nationale oplossing nodig is.
Na de pauze werden enkele voorbeelden van het ‘Consequent management’ besproken. Het blijft daarbij essentieel dat bij vragen om uitleg of bij gesprekken met het management steeds een beroep wordt gedaan op de sectorafgevaardigde.
Bedankt aan alle deelnemers voor deze constructieve dag.






Opmerkingen